FAQ



Poniżej, znajdą Państwo serię najczęściej zadawanych nam pytań. Prosimy o zapoznanie się z nimi, zanim wyślą Państwo do nas swoje pytanie. Być może uda się natychmiast uzyskać na nie odpowiedź, zanim zdążymy przeczytać Państwa maila i na niego odpowiedzieć :-)

Wszystkie opłaty związane z wybraną opcją dostarczenia zamówionego przez Państwa produktu, są widoczne w trakcie procesowania przez Państwa zamówienia na stronie www.mimionline.pl, przed wyborem sposobu płatności. Opłaty są uzależnione od wyboru, który Państwo dokonacie. Dostępne możliwości: paczka ekonomiczna Poczty Polskiej, paczka priorytetowa Poczty Polskiej, paczkomat InPost, kurier InPost i dodatkowo opcja za pobraniem (głównie ze względu na szybkość i miejsce odbioru oraz sposób płatności z góry czy za pobraniem). Nie ma żadnych innych ukrytych dodatkowych płatności. Warto pamiętać, że przy zakupach powyżej 500 pln, dostawa jest zupełnie darmowa.  

Staraliśmy się maksymalnie ułatwić i dostosować wybór płatności do Państwa potrzeb. Mogą Państwo wpłacić pieniądze bezpośrednio na konto podmiotu prowadzącego sklep, lub też za pomocą popularnych platform płatniczych Transferuj.pl, lub PayPal. Płatności za pomocą kart kredytowych i czeków oraz bitcoinów są niedostępne.

Każde Państwa zamówienie, które zostało złożone i potwierdzone przez zespól mi…mi poprzez wysłanie do Państwa maila z potwierdzeniem, jest natychmiast przygotowywane do wysyłki. Chcemy, aby Państwo otrzymali od nas towar jak najszybciej, stąd wszystkie produkty znajdujące się w naszym sklepie, mamy fizycznie na stanie magazynowym. Z chwilą otrzymania środków na konto (przy płatności z góry), zamówienie w ciągu jednego dnia roboczego jest wysyłane za pomocą odpowiedniego rodzaju wysyłki z Państwa wyborem. Jeśli płatność w dzień roboczy i otrzymamy z banku potwierdzenie tego samego dnia do godz. 14:00 – wysyłka jest przekazywana do operatora logistycznego jeszcze tego samego dnia.

Co do okresu dostawy poszczególnych rodzajów wysyłek, zauważyliśmy, że wyglądają one następująco:

- Kurier -  max 2 dni robocze od otrzymania środków na konto sklepu

- Paczkomat InPost – max 2 dni robocze od otrzymania środków na konto sklepu

- Poczta Polska paczka priorytetowa - max 5 dni roboczych od otrzymania środków na konto sklepu

- Poczta Polska paczka ekonomiczna – max 7 dni roboczych od otrzymania środków na konto sklepu

Tak, są bezpieczne . Zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych, są należycie zabezpieczone. Nie są tez w żaden sposób przekazywane żadnym podmiotom trzecim.

Dla obu stron dokumentem potwierdzającym zawarcie transakcji jest potwierdzenie przelewu bankowego.

Tak, jednak prosimy o wyraźną informację na ten temat. Wystawienie faktury jest możliwe dla podmiotu znajdującego się wyłącznie w granicach Unii Europejskiej.

Tak, oczywiście. Zgodnie z regulaminem sklepu, mają Państwo na zwrot 14 dni. Prosimy jednak zwrócić uwagę na wymagania dotyczące zwróconego towaru. Jako, że dokładamy wszelkich starań, aby towar do  Państwa wyjeżdżał pełnowartościowy, może on być zwrócony, jeśli spełnia niniejsze warunki: nie minął okres 14 dni, towar nie ma znamion używania, nie jest pobrudzony, posiada wszystkie oryginalne metki, nie ma śladów przeróbek. Paczka ze zwrotem powinna być nadana poczta na koszt Kupującego. Po otrzymaniu paczki i stwierdzeniu, ze towar spełnia wyżej podane wymagania, oddajemy pieniądze na konto, z którego został dokonany przelew, bądź tez kontaktujemy się w celu ustalenia numeru konta z osobą kupującą. Uwaga: posiadaczem innego numeru konta musi być ta sama osoba, która złożyła zamówienie i za nie zapłaciła, bądź osoba ta wróci do nas mailowo z prośbą o przelanie środków na inne konto. W takim przypadku zastrzegamy sobie prawo weryfikacji takich danych.

Oczywiście, że istnieje. Prosimy tylko pamiętać, że nasza strategia sprzedaży opiera się na krótkich seriach produktów, stąd nie zawsze będzie możliwa wymiana towaru na identyczny czy np.: w innym rozmiarze. Stad bardzo prosimy najpierw o kontakt mailowy celem ustalenia, o jaką wymianę chodzi, tak aby odpowiedni towar został przygotowany do wymiany (zarezerwowany dla Państwa ze stanów magazynowych).

Tego niestety nie możemy zagwarantować, ponieważ strategia naszej sprzedaży opiera się na krótkich seriach, aby zapewnić Państwu duży wybór, ale przede wszystkim oryginalność produktów, które Państwo kupujecie w naszym sklepie.

Nie posiadamy takiego sklepu. Poszczególne modele marki mi…mi®, mogą jednak Państwo spotkać w niektórych butikach w całej Polsce.

Podstawowa formą kontaktu z nami jest mail: info@mimionline.pl. Staramy się odpowiadać na bieżąco na wszystkie Państwa maile. W okresach wzmożonego ruchu w naszym sklepie, odpowiedź powinna do Państwa dotrzeć maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych.